POStudios Forum

The Royal Archives => Asylum Archives => Topic started by: Dirk Delshire on February 15, 2006, 10:37:04 PM

Title: The Romance Thread!
Post by: Dirk Delshire on February 15, 2006, 10:37:04 PM
For Romantics who want to get away from pervation(A word made up by my sister Autumn) and behave in a honorable manner.
(The opposite of the Perv thread for those who can't figure out what I just said.)
This Thread will be policed by me: Dirk The Romantic
I will get a mod on to you if you misbehave.
But if your here for romance without sexual talk then type away...
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Jafar on February 16, 2006, 09:08:22 AM
Aww, how romantic.
/me had to be the first to say it. :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Deloria on February 16, 2006, 10:25:02 AM
This mod would be at your service, but I have no power in this board :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Rosella on February 16, 2006, 10:56:15 AM
So it's like I have ANOTHER thread! XD

Ok, just kidding. :P  I give this thread the Daventry Seal of Approval though. :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: koko_99_2001 on February 16, 2006, 10:59:08 AM
Yay! I love romance :)
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Lollotte on February 16, 2006, 11:22:24 AM
Me too! I can't wait to hear the sweet things people say to each other.  :smitten:
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Rosella on February 16, 2006, 11:25:20 AM
Roses are red
Violets all blue
Most poems rhyme
But this one doesn't. :P

Thank you. Thank you. I love you all! XD
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Deloria on February 16, 2006, 12:49:42 PM
Lol.  The only problem is, there aren't that many couples here on the forum, and since Cat and Warlock'll just post in their Wedding Thread, that basically just leaves Rosella and Jafar :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Jafar on February 16, 2006, 01:03:43 PM
Well, people could talk about loved ones who aren't forum members... :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Say on February 16, 2006, 01:44:36 PM
I shall share my feelings here. Just as if Michael needed more love words (he's already so spoiled! :P).

I didn't know I was incomplete till I met Michael... he truly makes me understand the meaning of being whole, being complete. Love goes both ways and, even though is beautiful, love is not enough, you have to make it part of a whole that will help you glue everything else together.

It doesn't matter how sad or how bad I feel, he can always get a smile out of me, and the cutest part is that he sure wants :).


He is indeed my better half :) <3
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: koko_99_2001 on February 16, 2006, 02:30:30 PM
Awww! Gotta love couples who are so much in love :sweetheart:
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Lollotte on February 16, 2006, 05:55:45 PM
Yay!  ;D  <3 This thread is making me feel all warm and fuzzy inside already...
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Rosella on February 16, 2006, 06:15:10 PM
I WOULD post something like that, but Jafar would have to hurt me. :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: ShinyKnight on February 16, 2006, 08:21:42 PM
I'm either feeling all soft and mushy, or that burrito I had for lunch is just now starting to digest... :smitten: I woof you, Mrs. Bankshton.  :iluvu:
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: ShinyKnight on February 16, 2006, 08:39:48 PM
Say threatened my unborn children (read: my "guevos") if I didn't post something nice, so here goes... ::)

Roses are red,
Violets are purple.
I love you so much!
(But I like maple syr-ple.)
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Say on February 16, 2006, 08:44:18 PM
Wow....

You're such a bum sometimes, you know? lol
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Jafar on February 16, 2006, 10:10:23 PM
I WOULD post something like that, but Jafar would have to hurt me. :P
I wouldn't hurt you...just kinda get all embarassed. :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Lollotte on February 16, 2006, 10:31:42 PM
Don't worry. Online, no one can see you blush.  :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Dirk Delshire on February 16, 2006, 11:40:58 PM
Oh yeah<  ;]
I'm blushing and smiling already...  ;D
Say that's sooooo cute. I love Romance.
Funny today I just bought Hitch too.
(Yes I really am a romantic. No I'm not gey, why would you even think that!  :stabs: ) 
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Jafar on February 17, 2006, 11:06:54 AM
Don't worry. Online, no one can see you blush.  :P
Yeah, but they can still sense it. :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Say on February 17, 2006, 02:11:37 PM
hahah I sense you've got way too much free time to think nonesense :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Rosella on February 17, 2006, 08:28:48 PM
Roses are #FF0000
Violets are #0000FF
All my base
Are belong to you!
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: KingGraham on February 17, 2006, 09:06:00 PM
Roses are #FF0000
Violets are #0000FF
All my base
Are belong to you!
ThinkGeek or something like that, right? It was on a t-shirt.
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Rosella on February 17, 2006, 09:08:54 PM
Yeah. :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Yonkey on February 17, 2006, 09:56:50 PM
lol, that's cute. ;P  But yes, only geeks would truly appreciate the beauty of it. ;B
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: racx_00 on February 18, 2006, 09:24:05 AM
Roses are #FF0000
Violets are #0000FF
All my base
Are belong to you!
LOL! That's good :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: awesomeasapossum on February 18, 2006, 09:36:02 AM
XD
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: icarus on February 18, 2006, 02:12:01 PM
love and romance can be so sweet but jet so cold....
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Say on February 18, 2006, 04:11:41 PM
why?
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: ShinyKnight on February 20, 2006, 12:34:24 AM
Annnnnnnnnnnndddddddddddddddddddddddddd ddddd... I LOVE SAY! :-* (even if she does slack on the video(s)!) ;D

And she knows very well which ones I'm talking about, so don't let her lie to you! :suffer:
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Say on February 20, 2006, 12:38:28 AM
HAHAHA, oh my.... lol :P


And I love you too you, bum... even if you write down lies about my persona! ;P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: ShinyKnight on February 20, 2006, 12:39:38 AM
Don't make me produce evidence to clear my name as a liar... ;) I'm just that evil! ;D
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Say on February 20, 2006, 12:41:31 AM
HAHAHA, wtf!! This is the romance thread not the blackmail one, so stop being an ass and if you're not capable of saying anything sweet to me then shut it :P

*spanks* :D
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Lollotte on February 21, 2006, 08:03:14 PM
HAHAHA! I bet Michael liked that... :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: icarus on February 22, 2006, 12:57:53 PM
why?

Just had some bad experience.  :'(
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Dirk Delshire on February 22, 2006, 10:39:21 PM
Sorry bout that Icarus. So you thought you could fly and your wings melted again?
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: icarus on February 23, 2006, 04:31:15 AM
The story of Icarus continues by the reviving  by the gods and die again by the hands of the gods.
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: copycat on March 15, 2006, 03:20:27 PM
We had two romance threads, one for girls romancing the guysone for guys romancing girls. I can only find the latter in Haven (page 6 atm), so the other one must've been moved elsewhere. ::)
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Jafar on March 15, 2006, 06:38:20 PM
Girls praising the guys. (http://www.postudios.com/blog/forum/index.php?topic=1148.0)

And the above threads counterpart. (http://www.postudios.com/blog/forum/index.php?topic=1200.0) :P
Title: Re: The Romance Thread!
Post by: Pacman928 on March 15, 2006, 07:46:01 PM
*dances the "is single "dance*